knasigt!

Tjenixen. Nu är jag hemma från skolan och dagen har kännts ganska seg men nu är den snart över. Och snart är ju den här veckan över också, det går ganska snabbt ändå. Nu har klassen kännt varandra i snart två veckor och vi har redan planerat in någon tjejkväll hemma hos Sanna. Tjejen som har varit utomlands började idag också och hon verkar också trevlig som alla andra.

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, skippar träningen eftersom jag fortfarande inte mår så jättebra. Så jag ska väl kolla på fångarna på fortet och bara ta det lugnt. Ska kanske hjälpa Ida att fundera ut vem hon fått paket från idag, hon fick ett lustigt paket med en jättelång godisrem och ett kort där det står "jag tycker du är söt" och sen att det är från hennes katt Lake. Men sen när lärde sig katten att skicka brev?? Knasigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0