tandvärk

Hej. Imorse när jag vaknade hade jag ont i mina tänder och var jättehungrig. Jag beställde gröt till frukost eftersom jag inte kan äta så mycket annat. Efter frukosten tog jag det mest lugnt men efter någon timme började jag bli hungrig igen eftersom jag inte åt så mycket gröt. Jag och mamma gjorde en omelett till lunch och sedan gick vi ut och gick.

När vi var ute och gick så hittade vi svamp ute i skogen så vi ringde till pappa så kom han med en pappåse. Vi plockade hela pappåsen full och har suttit och rensat svamp resten av dagen. Rensar fortfarande.

Min middag fick bestå av kräm och mackor med smält ost.

Kommentarer
Postat av: ida

TJAFAN!! skriver till dig från arlanda nu. kuuult. hejdå ssaknar dig redan PUSSS

2010-08-19 @ 12:16:22
URL: http://isjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0