4 Bröder

Godmorgon. Jag tänkte vara snäll idag och baka ett bröd tills mamma kommer hem så att hon får en god macka men när jag läste receptet så kändes det för jobbigt. Jag vill ju bara baka ett bröd men det är recept på fyra, och jag orkar inte dela allt på fyra, typ 5 delat på 4. USCHA!!!!
Det blir inget bröd i alla fall.

Imorgon börjar jag jobba igen, det känns väl helt okej. Lite jobbigt kanske.
Jag ska i alla fall ta upp att jag borde få helg ob eftersom jag jobbar helg och jag vet andra som jobbar inom komunen som får det, dom får typ 90kr/timmen när dom jobbar på helgerna istället för 50kr/timmen. Får se hur det blir.

Snart är det yran också!!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0