folkets hus

Hej. Igår kväll var vi på folkets hus och det var roligt tycker jag. Men jag har inga bilder så ni kan inte få se från kvällen, men om någon lägger ut några bilder så ska jag sno knycka några och lägga ut dom här.

Imorse vaknade jag vi 11 av att Maddes mobil ringde, då tänkte jag "är det redan städtajm" men det var inte Dragana som ringde, men vi var i alla fall tvungen att kliva upp, klä på oss och hämta Maddes lillebror och en kompis till han.
Dom hade skolavslutning idag och Maddes föräldrar jobbade så vi fick vara barnvakt. När vi kom hem fick jag ett sms av Niko att dom skulle till folkets hus och städa så jag, Madde, lillebror och hans kompis åkte dit och hjälpte till.

Jag kom hem vid halv fyra och då var jag trött så jag gick och la mig i en halv timme, eftersom jag blir så sur och arg om jag sover för länge på dagen. När jag vaknade så var det middag, fläskfilé, poitatisgratäng, rödvinssås och sallad. 
Efter maten så åt vi jordgubbar med mjölk, grädde och socker.


Bilden hittade jag på google.

Hejdå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0