stand by me

Hejsan. Idag har jag varit på skolan och det hände inte så mycket förutom att vi kollade på någon film i aulan. Den hette "stand by me" tror jag. Den var bra tycker jag, men ett tag var det ganska segt att kolla. Efter skolan så åkte jag ner på stan och kollade på skor för mina skor har börjat tappa sulan, så jag behöver verkligen nya skor. Ska väl kolla vidare imorgon och hoppas på att jag hittar några najsiga skor.

Snart ska jag gå och sova för jag ska upp tidigt imorgon. Börjar klockan åtta och ska då till bageriet och göra en tavla av marsipan eller deg. Det ska bli roligt, hoppas jag i alla fall, höhö. På lördagmorgon åker jag till sundsvall med innebandyn och kommer hem på söndag kväll. Vi ska alltså sova borta igen, hoppas att det blir skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0