FULLT ÖS

rse tänkte jag vara duktig och kliva upp halv åtta och cykla upp på campen till halv nio, gick det bra eller? Nej, självklart stängde jag av väckarklockan och sov till nio.. Dumma mig!! Hade planerat att sluta vid typ två/tre, men istället blev det fem.. Ido kom och hämtade mig så bjuppade jag henne på mat och faaaan vad gott det blev. Nu har man två lediga dagar framför sig och fan vad skönt det ska bli, imorgon ska jag nog hämta min gryta på cervera och kanske hitta nå nya jeans. På onsdag blir det tårt, bull och kakbak till Niklo som fyller år på torsdag. Ido säger att hon ska hjälpa till att baka men jag vet inte riktigt om jag tror på det, hehehe!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0