FRIHET?

Nu har man tagit studenten, faaaan vad skönt!! Men redan imorgon börjar det hårda livet, inte en dag arbetslöshet. Känns skönt på ett vis men vore så fruktansvärt skönt att bara kunna göra ingenting alls. Lär få schema till veckan så då kan man ju börja planera sina lediga dagar i alla fall. Känns helt sjukt egentligen att man aldrig behöver gå tillbaka och sätta sig i skolbänken, fan vad fort dessa år har gått!! Nu hoppas jag bara på att jag får jobb på ICA Kvantum till hösten och att jag trivs som fisken i vattnet där, annars bär det nog av utomlands. Tänkte i alla fall söka lite jobb utomlands, går ju som alltid att tacka nej i fall man får något. Vill ha mig en egen lägenhet också, får ta itu med det nu när jag får schemat så jag ser hur mycket jag jobbar och vad jag har råd med.
 
Funderar även på att söka den där skolan i Schweiz!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0