OH MY GOD

Som den klumpiga jävel jag är så förstörde jag duschen idag, ingern behöver ju oroa sig för att få en kalldusch i alla fall. Snarare ska man va rädd att bli skållad typ, hahahah!!! Endast varmt vatten nu och då menar jag verkligen VARMT.. Nog fan lyckas man med det mesta i alla fall. Sa till papi:
 
-Varför kan jag inte få kallare vatten? Den här var utdragen så då tryckte jag in den och nu vågar jag inte röra nått för du vet ju hur duktig jag är på att förstöra saker!
- Ja det vet jag ju! säger han då
 
Efter typ en kvart av mixter och ingen skillnad säger jag:
 
- Eller har jag förstört den redan?
-Ja det har du.. Nu måste vi ta hit en rörmockare för det här är inget jag klan fixa. Den har säkert gått av där inne!!
 
 
KUUUUUUUUUUUUUL. VERKLIGEN!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0