LIAR LIAR

Hur vissa människor beter sig är fan sjukt, irritationen är från topp till tå just nu!!! Att i princip försöka knäcka mig genom att skriva från någon annans telefon är ju bara så jävla patetiskt, omoget.. Att ens driva med nån så grovt och låssas att man är en annan förstår jag mig inte på.. Jag hade fått psykbryt om någon gjorde så från min telefon.. Plus att söka upp mig på facebook och skriva till mig i chatten!! Mina ögon är nog svart just nu, kanske som Jeppmursch sa att jag är "svart i själen"!! 
 
Ps. Pening på måndag är helt okej, vi kör på byteshandel dårå! Vart ska vi mötas upp?!?!? Detta låter ju som nått helt annat än vad det egentligen är, eller har jag fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0