WHAT DOES THE FOX SAY?

Ska leva på kaffe i åtta veckor tror jag, är ju så jävla trött på mornarna.. Sen där efter lunch hamnar man ju också i en svacka. Huahua!! Men dagen har gått bra i alla fall, känns som att lite har fastat i min hjärna, men vi får väl se om det rinner ut lika fort. När jag kom hem gjorde jag klart tårtan till mamma och sen blev det mat och fika med kusin, Ido och co.. 
 

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Nova-Lee 

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? - Måste ju välja kärlek utan sex i så fall

3. Vilken var den senaste filmen du såg? - Pirates of the caribbean, trean typ

4. Har du bra självförtroende? - Inom vissa saker, ja! 

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - Sova i typ tusen år 

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - Sova, äta, dricka mjölk

7. Beskriv ditt drömutseende.. - På mig själv eller vadå?

8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Elin Granlöv

9. Någon du har kysst - Vem ska man välja? hmm..

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Jo men nått plagg har jag nog.

11. Den du senast sov över hos - Jullanpullan.

12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Elin Granlöv

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Joråå.

14. Vad väljer du, godis eller chips? Chirre idag!!! 

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? - Oj, svårt. Hänt så mycket pino!!!  

16. Hur uppvaktar man dig? - Den som ändå visste de! 

17. Har du rykten efter dig? - Hmm, inte vad jag kan komma på.

18. Din absolut sämsta egenskap? - Minnesluckor...

19. Din bästa egenskap? - SÅÅÅ JÄVLA SNYGG

20. En låt du är beroende av? - Hey brother - Avicii

21. Vad stod det i ditt senaste sms? - :o (klubba) :* :* <3

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? - Elo såklart

23. Kan man vara vän med sitt ex? - Jafan, hoppas på de!

24. Har du kysst en kompis? - Joooru

25. Hur ofta dricker du alkohol? - FÖR OFTA

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Tråkoooo

27. Vad hatar du? - Vad hatar jag inte? MAT!

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - NEVER EVER, tror jag.

29. Vad handlade din senaste dröm om? - Att jag och Linnéa sprang omkring bland massa kors och burkar med döda gnagdjur i.. 

30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - sextiotre kanske, jo funkar väl

31. Hur lång är du? - 182 minsann

32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Snabba cash var den enda som dök upp i hjärnan.

33. De bästa svenska skådespelarna? - Tar väl Joel Kinnaman då, snygg är han å!

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Harry Potter

35. Ditt humör för tillfället? - TRÖTTARE ÄN TRÖTTAST.

36. En vacker person? - Kenza Zouiten, är jävligt fin

37.Har du instagram? - Raderade den precis. FUCK!! 

38. Vem kramade du senast? - Mamiiii

39. Vem träffade du senast? - Smulo

40. När slog du dig senast? - Precis nyss, bitch slap in my face!!  

41. Någon du vill träffa? - Paul Walker, vem vill inte liksom?

42. När grät du senast? Varför? - Turkiet, Marcus var orsaken.. 

43. Sminkar du dig varje dag? - Noooono

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Papiii tror jag

45. Är du helsvensk? - Jafaaaan, norrlänning vettu

47. En artist/grupp du inte gillar?  - One direction

48. En artist/grupp du gillar? - Totalt jävla mörker 

49. Vad är det bästa som hänt dig? - Att jag får mat varje dag. JÄVLA TJAT OM MAT!! 

50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Pensionär, heheheheh närååå. Strippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0